Εκτύπωση

Γιορτή 17 Νοέμβρη 2011

ΓΙΟΡΤΗ 17 ΝΟΕΜΒΡΗ 2011

Η δικτατορία είναι μια συνήθεια του αίσχους:

Μια μηχανή που σε καθιστά κωφάλαλο,

Ανίκανο να ακούσεις, ανήμπορο να μιλήσεις

Και τυφλό σε ό,τι είναι απαγορευμένο να κοιτάξεις.

(Εντουάρντο Γκαλεάνο)



ΧΡΟΝΙΚΟ

Το τέλος της Κατοχής και του εμφυλίου πολέμου δεν σήμανε αυτομάτως και την εξομάλυνση των κοινωνικών και πολιτικών αντιθέσεων της ελληνικής κοινωνίας. Οι κυβερνήσεις του Πλαστήρα, του Παπάγου, του Καραμανλή, του Παπανδρέου και του Κανελλόπουλου δεν κατόρθωσαν να εξαλείψουν τις μνήμες του εμφυλίου, να εγγυηθούν την ανεξαρτησία της Ελλάδας από τον ξένο παράγοντα και να εξασφαλίσουν μια πραγματικά δημοκρατική πολιτική ζωή, χωρίς τις παρεμβάσεις του παλατιού και των ξένων μυστικών υπηρεσιών. Με τα ξερονήσια για πολύ καιρό ακόμα σε χρήση για τους πολιτικούς αντιπάλους, με ομαδικές δίκες και εκτελέσεις, με το παρακράτος να τρομοκρατεί το λαό και να δολοφονεί εν ψυχρώ λαϊκούς αγωνιστές, όπως ο βουλευτής της Ε.Δ.Α. Γρηγόρης Λαμπράκης και ο φοιτητής Σωτήρης Πέτρουλας, με εκλογικές νοθείες και ασύστολες αυλικές παρεμβάσεις, ο ελληνικός λαός βίωνε μια «ελευθερία ανάπηρη».

Η καταρράκωση κάθε έννοιας πολιτικού βίου στη χώρα και η απειλή της «οργής» του ελληνικού λαού που ξεχείλιζε έδωσε το πρόσχημα σε μια ομάδα συνταγματαρχών, με επικεφαλής τον Γεώργιο Παπαδόπουλο, να επιβάλουν στις 21 Απριλίου 1967 στρατιωτική δικτατορία?Η Ελλάδα στο «γύψο»?

Όμως η οργή του λαού σιγόβραζε. Σιγά-σιγά αρχίζουν οι πρώτες αντιστασιακές ενέργειες. Το 1968 ο Αλέξανδρος Παναγούλης επιχειρεί να δολοφονήσει τον αρχιδικτάτορα Παπαδόπουλο αλλά αποτυγχάνει, συλλαμβάνεται και βασανίζεται.

Την ίδια στιγμή μέσα σε συνθήκες συνωμοτικότητας ξεφυτρώνουν δεκάδες αντιστασιακές ομάδες με αριστερή κυρίως ιδεολογική τοποθέτηση. Παράλληλα στο εξωτερικό ξετυλίγεται μια τεράστια αντιχουντική καμπάνια, κυρίως από γνωστούς Έλληνες καλλιτέχνες, όπως ο Μίκης Θεοδωράκης και η Μελίνα Μερκούρη.

Οι φοιτητές, στην αρχή δειλά, άρχισαν να ζητούν ελεύθερες εκλογές στους συλλόγους τους και να φύγουν οι διορισμένοι από τη Χούντα. Η απάντηση ήταν, άγριο ξύλο στις σχολές και τα αμφιθέατρα. Όμως, μέρα με τη μέρα γίνονται πλειοψηφία κι αποκτούν δύναμη και οργάνωση.

ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΤΗΣ ΝΟΜΙΚΗΣ:

Οι φοιτητές της Νομικής Σχολής απεφάσισαν να κάνουν ελεύθερες και δημοκρατικές εκλογές το Φλεβάρη του 1973. Αντιμετωπίστηκαν βίαια από την αστυνομία και τους παρακρατικούς. Οι φοιτητές κατέλαβαν τη σχολή για λίγες ημέρες. Ήταν η πρώτη οργανωμένη αντίσταση. ΨΩΜΙ ? ΠΑΙΔΕΙΑ ? ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ:

Οι φοιτητές κάνουν Γενικές Συνελεύσεις στις σχολές τους και σε ένα κλίμα φορτισμένο αποφασίζουν να κάνουν κατάληψη στο χώρο του Πολυτεχνείου. Στις 14 Νοεμβρίου κλείνουν τις πόρτες της σχολής και κρεμούν ένα τεράστιο πανό με το σύνθημα ΨΩΜΙ ? ΠΑΙΔΕΙΑ ? ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ.

«ΨΩΜΙ;», «ΠΑΙΔΕΙΑ;», «ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ;»

Κάποτε μια χούφτα ανθρώπων φώναζε ψωμί , παιδεία, ελευθερία. Τι ήθελαν αυτοί οι ονειροπόλοι οι τρελοί; Δικαίωμα στην εργασία, σωστή παιδεία και αλογόκριτη σκέψη. Πολλά έχουν γραφτεί, ακουστεί και προβληθεί για τα χρόνια της χούντας.

ΨΩΜΙ

Η δικτατορία των συνταγματαρχών προκειμένου να νομιμοποιηθεί προέβαλλε το ίδιο ψεύτικο άλλοθι, το επιχείρημα της δήθεν οικονομικής ανάπτυξης. Ο Παπαδόπουλος αξίωνε χαρακτηριστικά: «ο ελληνικός λαός πρέπει να μάθει να τρώει λιγότερο, να δουλεύει περισσότερο και να απαιτεί λιγότερο».

Ο εξωτερικός δανεισμός ξεπέρασε τρείς φορές τα δάνεια που είχε λάβει το Ελληνικό κράτος από το έτος 1830. Τότε δημιουργήθηκε ο εφιάλτης του υψηλού εξωτερικού χρέους. Ο πληθωρισμός έτρεχε με 30%" (Τάκης Κατσιμάρδος)

Η αντιμετώπιση της φτώχειας εξαντλήθηκε στην διαγραφή των αγροτικών χρεών (Ιωάννης Πεσμαζόγλου).

«Η οικοδομή μετατράπηκε σε μοχλό της οικονομικής επέκτασης και πηγή μιας στρεβλής χρησιμοποίησης των πόρων της χώρας. O τομέας αυτός απορρόφησε υπέρμετρα επιχειρηματικό δυναμικό και πόρους της χώρας σε βάρος άλλων δραστηριοτήτων και, μάλιστα, χωρίς να πειθαρχηθεί με χωροταξικά σχέδια? Από την εποχή αυτή επιταχύνεται το χτίσιμο τειχών, στα οποία θα εγκλωβιστεί το μέλλον της χώρας». (Π. Καζάκος)

Η οικονομική πολιτική της δικτατορίας ήταν στην ουσία πολιτική οικονομικής μεγεθύνσεως και όχι οικονομικής αναπτύξεως... η δομή της οικονομίας δεν βελτιώθηκε σε βαθμό άξιο λόγου και οι αδυναμίες της όξυναν τα προβλήματα (Ξενοφών Ζολώτας)

Η ευημερία που υποσχόταν η χούντα ήταν επίπλαστη και με πήλινα πόδια. Ήταν η εποχή που ξεκινούσαν απεργιακοί αγώνες, αιτήματα, ήταν η εποχή που κατέρρεε όλο το οικονομικό οικοδόμημα της χούντας.

Η λέξη «ψωμί» ήταν κάτι που προσπαθούσε να συνδέσει το φοιτητικό κίνημα με τους εργαζόμενους κι ολόκληρη την κοινωνία

ΠΑΙΔΕΙΑ

Αμέσως μετά το πραξικόπημα, οι δικτάτορες επικεντρώθηκαν στην προσπάθεια πλήρους ελέγχου της εκπαίδευσης, με την επινόηση σειράς αναγκαστικών νόμων. Μια από τις πρώτες ρυθμίσεις που επέβαλαν, μέσω τηλεγραφικής διαταγής, ήταν η διακοπή της διδασκαλίας του μαθήματος «στοιχεία δημοκρατικού πολιτεύματος»,ενώ με μια δεύτερη διαταγή καταργήθηκε η διδασκαλία του μαθήματος «Αγωγή του Πολίτη».

Άλλαξε ο τρόπος εισαγωγής των μαθητών στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, θέτοντας ως κριτήριο εισαγωγής το «υψηλό φρόνιμα, άμεμπτο ήθος και χαρακτήρα», ευνοώντας καταφανώς αυτούς που στήριζαν το καθεστώς και καταργήθηκε το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο με αιτιολογία ότι τα μέλη του ανήκαν σε μια πολιτική παράταξη, ότι δεν πληρούσαν τα απαραίτητα αξιοκρατικά κριτήρια, ότι η εκπαιδευτική τους πολιτική ήταν αντίθετη προς τις παραδόσεις του έθνους και ότι δεν είχε ελληνική ονομασία.

Αποσύρθηκαν όλα τα βιβλία και επανεκδόθηκαν τα βιβλία πριν από το 1963.

Κατά την περίοδο της δικτατορίας, πολλά φασιστικά μέτρα παραβίασαν την ελευθερία της σκέψης και δημιούργησαν αισθήματα φόβου στους προοδευτικούς εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων, γιατί δεν είχαν το «απαιτούμενο ήθος», το οποίο σήμαινε, τελικά, πολιτικά φρονήματα που ταυτίζονταν με αυτά του δικτατορικού καθεστώτος. Άλλοι μετατέθηκαν δυσμενώς ή τέθηκαν σε διαθεσιμότητα, άλλοι εμποδίστηκαν να μετεκπαιδευτούν ή έχασαν τις υποτροφίες τους και άλλοι εξορίστηκαν ή απολύθηκαν.

Παρόλα αυτά, η κατάλυση των δημοκρατικών ελευθεριών, η αυταρχικότητα και ο δογματισμός της εκπαίδευσης δεν απογοήτευσαν το λαό. Η πτώση του δικτατορικού καθεστώτος δεν άργησε, παρά τις προσπάθειες για εδραίωσή του στον ελληνικό κόσμο.Οι κινητοποιήσεις μαθητών, σπουδαστών και φοιτητών και το έπος του Πολυτεχνείου μαρτυρούν τη μεγάλη εθνική προσφορά της σπουδάζουσας νεολαίας και το ηφαιστειακό πάθος των Ελλήνων για ελευθερία και δημοκρατία.

Το αυτόνομο φοιτητικό κίνημα κατάφερε να εκφράσει την αντίθεση της ελληνικής κοινωνίας εναντίον του στρατιωτικού καθεστώτος. Αυτό-οργανώθηκε, λειτούργησε δημοκρατικά κάτω από συνθήκες δικτατορίας και αντιστάθηκε με ποικίλες δράσεις. Οι φοιτητές δεν έριχναν βόμβες. Διαγράφουν μια ειρηνική πορεία χωρίς βία, ενώ οι συνταγματάρχες φυλακίζουν, βασανίζουν, εκφοβίζουν και τελικά δολοφονούν

ΕΔΩ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ:

Ο χώρος του Πολυτεχνείου θα γίνει το κέντρο συσπείρωσης όλων των φοιτητών της Αθήνας, σύμβολο αντίστασης κατά της Χούντας. Θα γίνει το Κάστρο της Λευτεριάς και της Δημοκρατίας.

ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΣΤΟΥΣ 1050 ΧΙΛΙΟΚΥΚΛΟΥΣ

Οι φοιτητές της Σχολής Καλών Τεχνών γράφουν συνθήματα και σκίτσα που τα τύπωναν στον πρόχειρο πολύγραφο ? ενώ οι μηχανικοί ετοίμασαν Ραδιοφωνικό Σταθμό που ακούγεται στην ευρύτερη περιοχή της Αθήνας, στους 1050 χιλιοκύκλους.

ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ

?ΑΠΟΨΕ ΠΕΘΑΙΝΕΙ Ο ΦΑΣΙΣΜΟΣ? 
?ΚΑΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ?
?ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΛΑΕ? 
?ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΤΟΝ ΤΥΡΑΝΝΟ? 
?ΨΩΜΙ, ΠΑΙΔΕΙΑ, ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ? 
?ΕΡΓΑΤΕΣ, ΑΓΡΟΤΕΣ ΚΑΙ ΦΟΙΤΗ-ΤΕΣ? 
?ΛΑΕ ΠΕΙΝΑΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΠΡΟ-ΣΚΥΝΑΣ? 
?ΛΑΕ ΠΕΙΝΑΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΚΡΕΜΑΣ? 
?ΛΑΕ ΠΟΛΕΜΑ ΣΟΥ ΠΙΝΟΥΝΕ ΤΟ ΑΙΜΑ? 
?ΛΑΕ ΞΕΚΙΝΑ, ΠΕΘΑΙΝΕΙΣ ΑΠ ΤΗΝ ΠΕΙΝΑ?
?ΕΣΑ ΕΣ-ΕΣ ΒΑΣΑΝΙΣΤΕΣ?
?ΛΑΕ, ΛΑΕ Ή ΤΩΡΑ Ή ΠΟΤΕ?
?ΕΞΙ ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΚΕΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙ-ΝΟΥΝΕ ΕΦΤΑ?
?ΑΠΟΨΕ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΞΑΣΤΕΡΙΑ?
?Η ΧΟΥΝΤΑ ΣΤΟ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ?
?ΚΑΤΩ Ο ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ? 

Το ψωμί παιδεία ελευθερία είναι μια φράση που έχει στιγματίσει όλη τη γενιά μου και όλους όσοι ήταν στα πανεπιστήμια την περίοδο της χούντας. Το ελευθερία όμως ήταν αυτό που μας συνέπαιρνε, μας συγκινούσε, μας έβγαζε στο δρόμο κι έκανε μια ολόκληρη γενιά να πάρει ένα ρίσκο.

Κάθε δικτατορία είναι μια «μηχανή», που πρώτα απ΄ όλα καταδιώκει και βασανίζει τους νέους. Καθεστώς στείρο, όπως είναι, μισεί θανάσιμα καθετί που μεγαλώνει και κινείται. Πολλαπλασιάζει μόνο τις φυλακές και τα νεκροταφεία. Δεν μπορεί να παράγει τίποτε άλλο από κρατούμενους, πτώματα, ρουφιάνους και εξόριστους. Το να είσαι νέος και μάλιστα πολιτικοποιημένος νέος, για τη δικτατορία είναι έγκλημα.

ΓΡΑΜΜΑ ΑΛ. ΠΑΝΑΓΟΥΛΗ

Βρίσκομαι δυo χρόνια τώρα σε αυστηρή απομόνωση. Έχω υποβληθεί σε τρομερά βασανιστήρια. Περιληπτικά αναφέρω : Μαστιγώσεις με καλώδια και συρματόσκοινο σ΄ όλο μου το κορμί - Χτυπήματα με γκλοπς στα πέλματα των ποδιών μου, με αποτέλεσμα κάταγμα στο δεξί πέλμα - Χτυπήματα με σίδερα στο στήθος και στα πλευρά με αποτέλεσμα κατάγματα σε δυό ή τρία πλευρά - Εγκαύματα με τσιγάρο στα χέρια και τα γεννητικά όργανα - Απόφραξη των αναπνευστικών οδών με τα χέρια τους μέχρι ασφυξίας - Λακτίσματα - Γρονθοκοπήματα - Τράβηγμα των μαλλιών - Χτυπήματα του κεφαλιού στους τοίχους και στο πάτωμα - Στέρηση - Μόνιμα χειροδέσμιος - Στέρηση κάθε δυνατότητας υπεράσπισης, με άρνησή τους να μου χορηγήσουν την Δικογραφία, πρό της Δίκης απαγόρευση να συναντήσω δικηγόρο, πλην μιας φοράς την παραμονή της Δίκης, παρουσία οργάνων της Χούντας. - Πιέσεις και απειλές κατά τη διάρκεια της δίκης?

Γράφω με την ελπίδα να φτάσει το περιεχόμενο της επιστολής μου στον κάθε άνθρωπο που αισθάνεται υποχρέωσή του να αγανακτεί για το έγκλημα και ταυτόχρονα να αγωνίζεται για την εξάλειψή του, με την ελπίδα να γίνει ουσιαστικότερη η συμπαράσταση της Παγκόσμιας Κοινής Γνώμης στον αγώνα του Λαού μας για Λευτεριά - Δικαιοσύνη και Πρόοδο.

Γράφω με τη βεβαιότητα ότι οι Προοδευτικές δυνάμεις όλου του Κόσμου θα βοηθήσουν τους τόσους δεσμώτες της Χούντας εμποδίζοντας, με τη συμπαράστασή τους, τη φυσική μας εξόντωση.

Γράφω τέλος για να φτάσει από την απομόνωση μιας φυλακής της Χούντας σ' ολόκληρο τον κόσμο, το ανάθεμα κάποιου που υποφέρει για όλους όσους βοηθούν την ολοκλήρωση του εγκλήματος που γίνεται εις βάρος του Λαού μας. Ταυτόχρονα ας φτάσει και η ευγνωμοσύνη μας για όλους όσους μας συμπαραστέκονται αυτές τις δύσκολες στιγμές.

ΟΔΟΜΑΧΙΕΣ, ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΣΚΟΠΕΥΤΕΣ, ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ ΝΕΚΡΟΙ

Οι δύο πρώτες μέρες πέρασαν με διακριτική την παρουσία της Χούντας, που δεν μπορούσε να πιστέψει αυτό που γινόταν στο κέντρο της Αθήνας. Μόλις νύχτωσε έστειλε ελεύθερους σκοπευτές στα γύρο κτίρια κι άρχισαν να πυροβολούν. Οι πρώτοι νεκροί έπεσαν, ενώ οι τραυματίες έμπαιναν στο Πολυτεχνείο για τις πρώτες βοήθειες.

ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΠΟΛΙΟΡΚΗΜΕΝΟΙ

Παρασκευή βράδυ και η κατάσταση γίνεται δύσκολη. Αστυνομικοί και παρακρατικοί ζώνουν το Πολυτεχνείο και προσπαθούν να εκκενώσουν τους γύρο δρόμους. Με δακρυγόνα και κατά μέτωπο επιθέσεις χτυπούν αδιάκριτα. Ο λαός απαντά με οδομαχίες. Μέσα, επικρατεί αναβρασμός κι ετοιμάζονται για τη σύγκρουση. Ο Ραδιοφωνικός σταθμός καλεί εναγωνίως για αίμα και φάρμακα για τους τραυματίες.

ΕΙΣΒΟΛΗ

Πλησιάζουν μεσάνυχτα. Στους δρόμους της Αθήνας εμφανίζονται άρματα. Πλησιάζουν την Πόρτα του Πολυτεχνείου. Οι φοιτητές σκαρφαλωμένοι φωνάζουν: ?Ο ΣΤΡΑΤΟΣ ΜΕ ΤΟ ΛΑΟ? και ?ΟΙ ΦΑΝΤΑΡΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΔΕΡΦΙΑ ΜΑΣ?. Από τον Ραδιοφωνικό σταθμό ακούγεται «είμαστε άοπλοι? είμαστε αδέρφια? δεν θα μας σκοτώσετε?»

Οι αρχές, που τώρα έχουν πλησιάσει κοντά στο Πολυτεχνείο, επαναλαμβάνουν προτροπές προς τους εγκλεισμένους να αποχωρήσουν ειρηνικά χωρίς να τους πειράξουν. Κανένας δεν βγαίνει οι φοιτητές παρέμειναν φωνάζοντας συνθήματα? Στις 02:45 ο ραδιοφωνικός σταθμός διακόπτει τη μετάδοσή του με τους φοιτητές να τραγουδούν τον Εθνικό ύμνο?. Οι στρατιωτικές δυνάμεις έξω από το Πολυτεχνείο έχουν πάρει θέσεις μάχης. Στην είσοδο του Πολυτεχνείο είναι παραταγμένα τρία τανκς και η ηγεσία της επιχείρησης εκκαθάρισης του Πολυτεχνείου. Στις 02:58 το μεσαίο τανκ οπισθοχωρεί λίγο και μετά πέφτει με ορμή πάνω στην πόρτα, γκρεμίζοντας μαζί με αυτήν και μια νεαρή φοιτήτρια που καθόταν πάνω στην κολόνα. Στις 03:03 ακούγονται από μέσα πυροβολισμοί.

ΣΗΜΕΡΑ ΠΕΘΑΙΝΕΙ Ο ΦΑΣΙΣΜΟΣ

Το Πολυτεχνείο έπεσε ? Τα οράματα έμειναν κι απλώθηκαν σ? όλη τη χώρα και πέρα απ? αυτή. Η τύραννοι, όση δύναμη κι αν έχουν, όσα όπλα κι αν διαθέτουν δεν μπορούν παρά να πέσουν απ? την οργή του λαού. Σε λίγους μήνες η Χούντα θα καταρρεύσει μετά την προδοσία της Κύπρου.

Το αδιέξοδο στο οποίο οδηγήθηκε η χούντα μετά την εξέγερση του πολυτεχνείου την ώθησε να σχεδιάσει και να επιχειρήσει το εθνικά εγκληματικό πραξικόπημα στην Κύπρο. Ο Ιωαννίδης και το άμεσο περιβάλλον του οργάνωσαν το πραξικόπημα για να εξασφαλίσουν τη βιωσιμότητα του καθεστώτος τους. Η τουρκική όμως εισβολή στις 20 Ιουλίου 1974 έθεσε σε κίνηση, εξελίξεις οι οποίες επρόκειτο να επιδράσουν καταλυτικά στην ίδια την Κύπρο και την Ελλάδα.

Ανακοινώσεις

1ο ΓΕΛ ΧΑΝΙΩΝ –1st International School of Ostrava 4 – 8 Μαρτίου 2024

Την εβδομάδα από 4 έως 8/3/2024 επισκέφτηκε το σχολείο μας μία ομάδα οκτώ μαθητών και τριών εκπαιδευτικών από την Τσεχία και συγκεκριμένα από το 1st International school of Ostrava, στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus ΚΑ122.

Περισσότερα...
Πρωταθλητές καλαθοσφαίρισης

Συγχαρητήρια στην ομάδα καλαθοσφαίρισης αγοριών για τη νίκη της στο σχολικό πρωτάθλημα  λυκείων του νομού Χανίων και για τη νίκη της απέναντι στην πρωταθλήτρια ομάδα του νομού Ρεθύμνου.

Πρόσκληση αγοριών γεννηθέντων το 2006 για υποβολή ΔΑΚ στρατευσίμου

Η εγκύκλιος

Οδηγίες

Σχολή γονέων 2024

Δελτίο τύπου του ΚΕΘΕΑ

Υπενθύμιση για αγόρια γεννηθέντα το 2006

Η εγκύκλιος

Οδηγίες

Ευχαριστήριο στις εταιρείες ΑΝΕΚ LINES & BLUE STAR
Το 1ο Γενικό Λύκειο Χανίων ευχαριστεί θερμά τις ναυτιλιακές εταιρείες ΑΝΕΚ LINES & BLUE STAR για την στήριξη τους, στην εκδρομή της Γ Λυκείου του σχολείου.
Σχολική εφημερίδα "Λόγος πρώτου" 2022-23

Δημοσιεύτηκε το δεύτερο τεύχος της σχολικής μας εφημερίδας "Λόγος πρώτου" για το σχολικό έτος 2022 - 2023.

Μπορείτε να την ξεφυλλίσετε εδώ:

https://online.visual-paradigm.com/community/book/--1izzqc9l5v

Αναζήτηση

Είσοδος χρήστη

Τώρα...

Έχουμε 9 επισκέπτες και κανένα μέλος σε σύνδεση

1ο Γενικό Λύκειο Χανίων, Γερ. Παρδάλη, 73131 Χανιά, Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να το δείτε.  

Επιμέλεια, Κατασκευή σελίδων, Γ.Κυριακάκη 2011